Alweer een maand in Berlijn! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Alweer een maand in Berlijn! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Alweer een maand in Berlijn!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 September 2009 | Duitsland, Berlijn

Lieve Allemaal,

De eerste 4 weken vlogen echt voorbij. We zijn ondetussen al helemaal geinstaleer in Berlijn. En hebben al veel kunnen zien van de stad! Waaronder het aqua museum. Dit is een museum met allemaal tropische vissen, echt super gaaf om te zien! En zijn we dan eindelijk met de Aqua lift door het aquarium van ons hotel geweest.
Ook zijn we twee x op stap geweest met een aantal collega's, waaronder Chris (Ook een NL jongen).
Ook op m'n werk gaat alles nog steeds goed. 5 en 6 oktober hebben we een soort kennismaking met het bedrijf. We mogen dan 1 nachtje in het hotel slapen inclusief ontbijt en diner! We krijgen dan ook een presentatie over de hotel keeten en over 'Yes I can', dat is namelijk het motto van het bedrijf.

Afgelopen weekend hebben we ons eerste bezoek gehad!
Mijn ouders en Geert kwamen gezellig een weekendje langs! We hebben heel veel gedaan en gezien! Waaronder DE marathon van Berlijn! Dit was een hele happening. Alle straten waren afgezet, er liepen in totaal 41000 mensen mee! Volgend jaar doen we ook gezellig mee;-)...

Dikke kus,
Sandra

• 22 September 2009 - 10:42

Hey lief zussie!

Time flies when you're having fun :)!!
    Wij komen ook snel bij je langs!!

Liefs x

• 22 September 2009 - 10:42

Petra:

En we willen meer foto's zien :)!

• 06 Oktober 2009 - 19:26

Katinka:

Hoi San!
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! Het is hier trouwens nu wel erg stil in de buurt ;-)
    (Denk je dat ze bij het hotel nog een duiker nodig hebben om de vissen te voeren? ;0)
    Groetjes & tot gauw!

• 15 Oktober 2009 - 18:30

Joeehoeee, wie get's??

xx

• 20 Oktober 2009 - 20:10

Anouk:

yup yup yup, ik ga je zo eindelijk weer zien! =D
    tot zoooooo!