Berlijn is fijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Berlijn is fijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Berlijn is fijn

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Januari 2010 | Duitsland, Berlijn

Hello lieve mensen!

Hier weer een update aus das schöne Berlin:-).
Ben op dit moment overigens heerlijk aan het werk(5.30 am).

Afgelopen maand stond Berlijn helemaal in het teken van kerst. Overal waren er kerstmarkten en alles was super mooi verlicht.

Bezoek!3 weken geleden zijn Petra, Geert en Annemieke gezellig een weekendje langsgeweest. We hebben kerstmarkten bezocht en zijn heerlijk uit eten geweest. Ook zijn we naar een club op de 21e verdieping van een gebouw geweest. Met de kerstdagen zijn pap,mam peet rich en geert gezellig langsgeweest. Het was echt super gezellig en we hebben heerlijk met zn alle gegourmet. En 's avonds caedeautjes uitgepakt. Verder zijn we helemaal boven op de Berliner Dom geweest. Met echt een super uitzicht over Berlin!
Met Oud&Nieuw heb ik heerlijke olliebollen gebakken want die konden natuurlijk niet ontbreken,-). Ook op mn werk vonden ze, ze erg lekker. 31 dec. kwam Dorian hier gezellig Oud&Nieuw vieren. We hebben vier dagen lang non stop gepartyt. (Ik moest namelijk vast in het ritme komen voor mijn nachtdienst die ik deze week meedraai:-). En ik moet zeggen het gaat me aardig goed af. Nog maar 1 nachtje te gaan.
Verder sta ik nu tot 13 februari achter de receptie. Super leuk en ik leer er elke dag nog veel dingen bij.
Volgende week donderdag komt onze lerares naar Berlijn en hebben we onze examens. Spannend, maar ik heb er gelukkig een goed gevoel over.

Volgens mij zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Ik ga nu käsekuche eten want er is er hier 1 jarig:-D.

Heel veel liefs vanuit Berlin!

Sandra



  • 07 Januari 2010 - 11:06

    Geert:

    heeerlijk die kasekuche! het is trouwens koud bij jullie zie ik! ;)

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Internship Berlin

Internship Berlin!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2010

Berlijn is fijn

25 Oktober 2009

Een kleine updat,.,

21 September 2009

Alweer een maand in Berlijn!

04 September 2009

Nieuw nummer + Adres

03 September 2009

Bericht uit Berlin!!
Sandra

Internship Abu Dhabi!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 7633

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 12 Maart 2015

Internship Abu Dhabi

22 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Internship Berlin

Landen bezocht: