Berlijn is fijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Berlijn is fijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Berlijn is fijn

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Januari 2010 | Duitsland, Berlijn

Hello lieve mensen!

Hier weer een update aus das schöne Berlin:-).
Ben op dit moment overigens heerlijk aan het werk(5.30 am).

Afgelopen maand stond Berlijn helemaal in het teken van kerst. Overal waren er kerstmarkten en alles was super mooi verlicht.

Bezoek!3 weken geleden zijn Petra, Geert en Annemieke gezellig een weekendje langsgeweest. We hebben kerstmarkten bezocht en zijn heerlijk uit eten geweest. Ook zijn we naar een club op de 21e verdieping van een gebouw geweest. Met de kerstdagen zijn pap,mam peet rich en geert gezellig langsgeweest. Het was echt super gezellig en we hebben heerlijk met zn alle gegourmet. En 's avonds caedeautjes uitgepakt. Verder zijn we helemaal boven op de Berliner Dom geweest. Met echt een super uitzicht over Berlin!
Met Oud&Nieuw heb ik heerlijke olliebollen gebakken want die konden natuurlijk niet ontbreken,-). Ook op mn werk vonden ze, ze erg lekker. 31 dec. kwam Dorian hier gezellig Oud&Nieuw vieren. We hebben vier dagen lang non stop gepartyt. (Ik moest namelijk vast in het ritme komen voor mijn nachtdienst die ik deze week meedraai:-). En ik moet zeggen het gaat me aardig goed af. Nog maar 1 nachtje te gaan.
Verder sta ik nu tot 13 februari achter de receptie. Super leuk en ik leer er elke dag nog veel dingen bij.
Volgende week donderdag komt onze lerares naar Berlijn en hebben we onze examens. Spannend, maar ik heb er gelukkig een goed gevoel over.

Volgens mij zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Ik ga nu käsekuche eten want er is er hier 1 jarig:-D.

Heel veel liefs vanuit Berlin!

Sandra

• 07 Januari 2010 - 11:06

Geert:

heeerlijk die kasekuche! het is trouwens koud bij jullie zie ik! ;)

Kus