Bericht uit Berlin!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Bericht uit Berlin!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Bericht uit Berlin!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2009 | Duitsland, Berlijn

Lieve allemaal,

Ik heb mijn eerste weekje er al weer opzitten en ik moet zeggen het was best een heftige week! We zijn woensdag ik ons appartement gekomen en echt alles was vies!! Voor ons hadden namelijk drie Engelse studenten gezeten om hun vakantie te vieren..(Nou dan weet je het wel..) Dat was dus wel even een flinke tegenvaller. Margriet en ik hebben de eerste dagen dan ook alleen maar schoongemaakt. Onze wijk is ook niet super. We hebben veel buitenlanders in onze wijk en veel dronken mensen die hier rondhangen. Margriet en ik moeten 's avonds dan ook met peperspray over straat(dat is trouwens legaal hier in Duitsland). Verder is ons appartement wel super groot (80 vierkante meter) Dus genoeg ruimte voor ons twee!
Maar jullie zijn vast wel benieuwd hoe mijn eerste week stage lopen was..
Ik had afgelopen week alleen maar vroeger diensten, dat zijn shifts van 7.00 uur tot 15.30 uur. Dus dat vroege opstaan was wel weer even wennen;-)!
Aankomende week loop ik diner, dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. De eerste 6 weken sta ik nog in de bediening, daarna ga ik operationeel en daarna dan echt naar de receptie!

Helaas heb ik de afgelopen week nog niet veel aan Seightseeing kunnen doen. Maar zondag ben ik weer een dagje vrij dus dan gaat dat zeker gebeuren!!

Ik hoop dat het met iedereen in Nederland ook goed gaat!

Heel veel liefs vanuit Berlin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Internship Berlin

Internship Berlin!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2010

Berlijn is fijn

25 Oktober 2009

Een kleine updat,.,

21 September 2009

Alweer een maand in Berlijn!

04 September 2009

Nieuw nummer + Adres

03 September 2009

Bericht uit Berlin!!
Sandra

Internship Abu Dhabi!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7632

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 12 Maart 2015

Internship Abu Dhabi

22 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Internship Berlin

Landen bezocht: