Bericht uit Berlin!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Bericht uit Berlin!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Bericht uit Berlin!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2009 | Duitsland, Berlijn

Lieve allemaal,

Ik heb mijn eerste weekje er al weer opzitten en ik moet zeggen het was best een heftige week! We zijn woensdag ik ons appartement gekomen en echt alles was vies!! Voor ons hadden namelijk drie Engelse studenten gezeten om hun vakantie te vieren..(Nou dan weet je het wel..) Dat was dus wel even een flinke tegenvaller. Margriet en ik hebben de eerste dagen dan ook alleen maar schoongemaakt. Onze wijk is ook niet super. We hebben veel buitenlanders in onze wijk en veel dronken mensen die hier rondhangen. Margriet en ik moeten 's avonds dan ook met peperspray over straat(dat is trouwens legaal hier in Duitsland). Verder is ons appartement wel super groot (80 vierkante meter) Dus genoeg ruimte voor ons twee!
Maar jullie zijn vast wel benieuwd hoe mijn eerste week stage lopen was..
Ik had afgelopen week alleen maar vroeger diensten, dat zijn shifts van 7.00 uur tot 15.30 uur. Dus dat vroege opstaan was wel weer even wennen;-)!
Aankomende week loop ik diner, dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. De eerste 6 weken sta ik nog in de bediening, daarna ga ik operationeel en daarna dan echt naar de receptie!

Helaas heb ik de afgelopen week nog niet veel aan Seightseeing kunnen doen. Maar zondag ben ik weer een dagje vrij dus dan gaat dat zeker gebeuren!!

Ik hoop dat het met iedereen in Nederland ook goed gaat!

Heel veel liefs vanuit Berlin!