De eerste week in Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu De eerste week in Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

De eerste week in Berlijn

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

26 Augustus 2009 | Duitsland, Berlijn

Lieve allemaal,

We zijn hier nog maar 4 dagen maar we hebben al veel gezien! Zondag hebben we de Marathon van de vrouwen gezien. Hiervoor was dan ook half Berlijn afgezet. We hebben gevaren over de Spree en natuurlijk al stiekem een kijkje genomen in het Radisson Sas!!

Maandag hebben we onze aller eerste ''werkdag'' gehad. Het begon met een gesprek maar al snel werden we de stad ingestuurd om nog een aantal zaken te regelen. Weer teruggekomen in het hotel hebben we kennis gemaakt met een aantal collega's. Mijn eerste indruk, een leuk jong team! Verder kregen we die dag een rondleiding door het hotel. En dan ook echt het hoogtepunt wat ik jullie natuurlijk allemaal ga laten zien als jullie langs komen;-)..Het aquarium met 1 miljoen liter water!! En heel veel tropische vissen. WAUW! Ook ben ik op de hoogste verdieping geweest, het is allemaal van glas en je hebt een uitzicht over de skyline van Berlijn!
a.s. donderdag is mijn eerste werkdag. Ik begin meteen vroeg van 7.00 uur tot 15.30 uur en dat dan tot zondag. Maar eerst nog lekker 1 dagje vrij om ons appartementje in te richten!

Mijn Duitse nummer is:
+4915779306034

Dus mocht je me willen bellen of smsen graag op dit nummer!

Liefs en een dikke kus vanuit Berlin!!

Sandra

  • 26 Augustus 2009 - 09:11

    Petra:

    Hey lieve san!

    Klinkt goed! Geniet nog even lekker van je vrije dag en succes op je eerste werkdag!

    Tot snel!!!

    Liefs xx

  • 01 September 2009 - 12:40

    Nienkee:

    Haai Lieve meid!

    En hoe bevalt het werken in het hotel?
    Spreek je al vloeiend duits? Haha..

    Ik mis je wel hoor :O!
    Ik had je vandaag echt nodig..! Ik heb mijn haar geverft .. Ik zou toch low lights doen.. Het is ZWART geworden.. :|!!!
    Haha

    Maarreee ik kom snel langs om dat mooiee appartement en dat mooie Hotel te bewonderen.. & Ondertussen ga ik jou nog veel mailen!!

    Dikke kus voor jou meid !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Internship Berlin

Internship Berlin!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2010

Berlijn is fijn

25 Oktober 2009

Een kleine updat,.,

21 September 2009

Alweer een maand in Berlijn!

04 September 2009

Nieuw nummer + Adres

03 September 2009

Bericht uit Berlin!!
Sandra

Internship Abu Dhabi!

Actief sinds 21 Aug. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7625

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 12 Maart 2015

Internship Abu Dhabi

22 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Internship Berlin

Landen bezocht: