De aller eerste dag in BERLIN! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu De aller eerste dag in BERLIN! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

De aller eerste dag in BERLIN!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 Augustus 2009 | Duitsland, Berlijn

Hallo allemaal!

Wir sind in BERLIN!!
Nu gaat het toch echt allemaal gebeuren! Onze lang verwachte stage naar Berlijn. We zijn vanochtend rond 10.00 uur vertrokken en de reis was eigenlijk prima te doen. We kwamen dan ook rond 16.00 uur aan in Berlijn. De eerste 4 nachten verblijven we bij onze huurbaas en zijn vrouw omdat er nog andere mensen in ons huisje wonen. We werden echt super ontvangen, met zelfgemaakte vijgentaart(vanochtend geplukt) en warme broodjes. Dus een warmer onthaal hadden wij ons niet kunnen wensen. Daarna zijn we even naar ons huisje geweest om te kijken hoe het er uitzag, voor zover we konden zien ziet het er goed uit. Met een supermarkt om de hoek en naast ons huis een park. Verder hebben we Berlijn al een klein beetje verkend. a.s. maandag hebben we ons eerte gesprek bij het Radisson Sas we krijgen dan een rondleiding en waarschijnlijk een heleboel informatie. Ook krijgen we dan te horen wat ons rooster is. Dus spanned spannend spannend.. Nu ga ik maar slapen want morgen gaan we de rest van Berlijn verkennen en natuurlijk de Marathon bekijken die morgen door heel Berlijn komt!

Liefs,
Sandra

• 23 Augustus 2009 - 14:18

Geert!:

nou leeeukk;) wel foto's erbij he:P

• 24 Augustus 2009 - 17:56

DOOOORIAN:

Sandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D
    jaa maar fotos(H)
    maaruhmm we gaan binnekort flink skypen haha:D

doei(L)