Een kleine updat,., - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu Een kleine updat,., - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sandra Borkent - WaarBenJij.nu

Een kleine updat,.,

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

25 Oktober 2009 | Duitsland, Berlijn

Hallo lieve mensen in NL!!
Ik dacht jullie zijn vast wel weer een keer toe aan een kleine update aus Berlin.
Tot nu toe bevalt Berlijn me zeer goed moet ik zeggen. Maar ik mis jullie wel!
Eigenlijk maak je hier elke dag wel weer iets mee..
Of er loopt een travestiet in een roze string door de metro of er zijn mensen Aktie aan het voeren..
Deze week is het ‘’Festival of lights’’ heel Berlijn is nu dus verlicht met allemaal vette lazers en lichten. Morgen is er een Nike run..waardoor vandaag alweer de hele straat was afgezet. Maar Berlijners zijn sportief, dat kan ik niet ontkennen!

Met werken gaat gelukkig ook alles nog steeds goed, heb het erg naar me zin. En het wordt eigenlijk alsmaar leuker. Ik sta nu nog 1 weekje in de afdeling Operator en ga daarna dan eindelijk naar de Receptie:). Vorige week mocht ik een dagje mee lopen in de afdeling House Keeping. Maar gelukkig hoefde ik geen kamers schoon te maken;-).
Op de eerste dag kreeg ik namelijk al een telefoon en een bos sleutels in mn handen gedrukt. Dat ik die dag de leiding had over 2 verdiepingen. Ik vond het natuurlijk super dat ik die verantwoordelijkheid kreeg.

Bezoek en My Birthday Party

Woensdag 21 oktober kwamen Anouk, Dorian en Edwin langs. Het was echt super leuk dat ze hier waren! We hebben dan ook super veel gedaan. Ze hebben heel veel gezien van Berlijn! En we zijn naar het Aqua museum geweest. Gelukkig was ik alle dagen vrij.
Donderdag hebben we mijn verjaardag gevierd. Het was echt super!! De hele kamer was versiert. En ’s avonds zijn we gezellig met zn allen uit eten geweest. En daarna wezen stappen.

5 november zie ik Geertje eindelijk weer:-D! En dat weekend daarop komen Petra&Niels en Richard&Rowy gezellig een weekendje langs! Ik heb er zin in jongens!!

Heel veel Liefs en een dikke knuffel,

Sandra

PS: De foto's komen echt zo snel wie möglich!! Internet heeft hier namelijk nogal vaak kuren...

• 25 Oktober 2009 - 19:41

Anoukie:

Schattie,

o ik mis je nu alweer, en ik heb je 2 dagen geleden nog gezien!
    Maar het was echt super die dagen dat we er waren. Veel dingen gezien, en veel lol gehad wat zou ik nog meer willen.
    Succes nog even die laatste paar dagen op de afdeling operator.

dikke kus, Anoukie!

• 09 November 2009 - 18:22

Noor:

Heee Sandra!!
    Wist helemaal niet dat je een waarbenjij had! Maar je hebt het wel naar je zin daar zo te zien! Leuk leuk leuk!! Afgelopen weekend was gezellig met Geert hoorde ik:)

Nou heel veel plezier nog daar en geniet er van!

X Noor